پودر سنگ هنری چیست؟

پودر سنگ هنری چیست؟

چند سالی است که صنف مجسمه سازی و اکسسوری، دستخشوش تغییر و تحول اساسی قرار گرفته است. با ورود انواع پودرهای آماده مصرف از قبیل گچهای پلیمری و سایر پودرهای آماده، تنوع محصولات نهایی بسیار زیاد شده است. رنگ و لعاب زیبای این تولیدات، بازار جذابی را ایجاد کرده است. انواع گلدان و مجسمه و اکسسوری از جمله محصولات جانبی این صنف میباشد. اصلی ترین ویژگی یک پودر آماده مناسب، مقاومت آن در مقابل رطوبت و حفظ ظاهر آن در بلند مدت است. بعلاوه وزن مطلوب و قابلیت قالبگبری آن بسیار مهم میباشد. همچنین روانی زیاد و سرعت گیرش آن نیز از فاکتورهای تاثیر گذار است. لذا یافتن یک پور آماده با تمام این قابلیتها بسیار کار پیچیده و دشواری است.

متاستفانه شرکتها و تولیدکنندگان زیادی در این سالها با ادعای تولید پودرهای هنری قلابی به بازار، لطمات جبران ناپذیری به تولدکنندگان وارد کرده اند. شایع ترین ایراد این پودرها، عدم مقاومت به رطوبت و ترک خوردگی سریع در آب و هوای مرطوب است. از طرفی به علت استفاده از گچ در ساختار، به مرور گلهای کاشته شده در  گلدانهای تولید شده با این نوع ازپودرها، شروع به خشک شدن میکنند.

پودر سنگ هنری چیست؟

مجموعه ما ضمن بهره گیری از تجربه و انجام آزمایشات فنی معتبر به دانش ساخت بتن زودگیر با خاصیت خود تراز شوندگی دست یافته است. تن زودگیر (آنی گیر) نوعی بتن آماده مصرف با مقاومت و دوام بالا میباشد. تمام مراحل تحقیق و توسعه کیفی بر روی محصول انجام شده است. تمامی افزودنیهای مورد نیاز در ساختار وجود دارد. مصرف کننده، فقط با اضافه کردن آب، به بتن با رده مقاومتی 350 الی 450 خواهد رسید. با توجه به فرمول خاص تولید بتن زودگیر، ساخت بتن با آن بسیار ساده است. این پودر نیاز به هیچ نوع افزودنی خاص نیست. این محصول به عنوان نوعی آنی گیر با خمیریت بالا جهت ساخت قطعات پیش ساخته بتنی و دکوراتیو مورد استفاده قرار میگیرد. بر اساس نتایج آزمایشگاهی و تحقیقات انجام شده مقاومت 3 روزه این محصول بیش از 20 مگاپاسکال است و تا سن 28 روزه رده مقاومتی تا 40 مگاپاسکال را خواهید داشت.

جهت کسب اطلاعات تکمیلی و ثبت سفارش بتن زودگیر با این شماره در ارتباط باشید:

09120805576

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افزودن به سبد خرید